Bestillingsforløp

Spørsmål og svar til bestillingsprosedyren

I. Du har tre muligheter til å lete etter et passende objekt via startsiden:

  1. Enkelt søk:
    Før inn dine reisedata her:
    Klikk på "søk"! Alle tilgjengelige objekter som for tiden er tilgjengelig vises.
    Kalender:
    Ved å klikke inn i frem- og t ilbakereisef elt et, åpnes kalenderen. Med pilsymbolene til venst re og til høyre ved siden av måneden kan du skifte frem og tilbake blant månedene. Alternativt kan du også bruke ut valgsfelt ene for måneden og året. Klikk bare på den tilsvarende datoen for å bruke dette ankomst- hhv. avreisefeltet.
    Samlet tilbud:
    Hvis du vil se vårt hele tilbud for et land, velg først landet og da i regions- og stedvalgfeltet "alle" og ingenting i de øvrige feltene. Klikk deretter på "start søket"!
  2. utvidet søk:
    Klikk vennligst på "avansert søk" i den venstre utvalgslinjen! En annen del av skjemaetvil da folde ned.
    Her kann du oppgi spesielle søkkriterier. Når du har gjort dette, klikk på "søk" i den nedre enden av siden!
  3. Direktesøk
    Med "Direktesøk" øverst til høyre under hovedmenyen har du muligheten til å se på enkelte objekter direkte.
    For dette legger du inn navnet eller koden til det søkte ferieobjetet i søkfeltet. Allerede etter at du har lagt inn de første tre tegnene blir du vist forslag som stemmer overnens med søket ditt, som du kan velge ved å klikke på dem. Hvis du ikke vil velge et forslag, klikk på symbolet "forstørrelsesglass" til høyre for inntastingsfeltet for å gjennomføre et søk.

II. Hvordan kan jeg se prisen og få den regnet ut?

  1. Når du har startet søket, får du de objektene som tilsvarer dine søkekriterier. Klikk nå på et hvilket som helst objekt og du vil få en presis beskrivelse, mer bilder og en nøye prisopplysning.
  2. Etter at du har valgt et objekt vises det gunstigste prisforslaget. Dette forhåndsvalget kan du endre eller tilføye ytterligere bostedtyper til utvalget, ved å endre antallet hos de tilgjengelige boenhetene som vises unter bestillingsforslaget, og deretter klikker på "beregne prisen".
  3. Vær oppmerksom på at du kun får en prisutregning dersom du har skrevet inn dato for ankomst og avreise samt antall personer.
  4. Hvis du ikke har oppgitt en ankomst- eller avreisedato vises en forespørsel under bildene av objektene, som du må fylle ut med oppgiftene dine. Da vises også prisen til objektet.

III. Hvordan kan jeg bestille?

  1. Under prisberegningen i boksen "ditt utvalg" vises til høyre for totalprisen feltet "bestill nå". Etter du klikker på dette, kommer du til bestillingsskjemaet.
  2. Legg inn dine personlige data og betalingsdata og klikk da på den store, oransje knappen "bestill reisen".

IV. Generelle avtalevilkår

På bestillingsskjemaet og nederst på alle sidene finner du en lenke til våre generelle avtalevilkår. Du kan lese gjennom og lagre vilkårene.
Vi gjør oppmerksom på at Adrialin ikke lagrer avtaleteksten. Naturligvis vil du motta alle relevante bestillingsopplysninger med bestillingsbekreftelsen.

V. Bestillingsbekreftelse

  1. Etter at bestillingen din har blitt mottatt får du en bekreftelse innen få minutter eller en bekreft else per e-post med instruksjoner om hvordan å gå til verks.
  2. Skulle du ikke motta noen e-post fra oss innen en time etter bestilling, ber vi deg melde fra til oss.
  3. Såfremt du først kun har mottatt mottaksbekreftelsen for bestillingen, vil vi vanligvis sende en bekreftelse inklusive regning innen 24 timer.

VI. Betaling

Informasjon om betaling vil vises under "Betalingsmuligheter" så snart du har beregnet prisen for ønsket objekt. De kan velge mellom tre betalingsmåter under bestillingsprosessen:

  1. Betaling pr. bankoverføring
    • Etter at bestillingen har blitt bekreftet, ber vi deg om en omgående betaling av leieinnskuddet på 20 % av reisens pris.
    • Det resterende beløpet skal betales 6 uker før reisen tiltres.
    • For kortfristede bestillinger (innen de siste 6 ukene før ankomst) forfaller hele reisebeløpet til betaling.
    • Betaling via overføring er kun mulig opptil 41 dager før reisens begynnelse, innenfor de siste 40 dagene aksepteres kun betalingsmetodene som er oppført under punkt 2 til 4.
    • Eventuell ekstraservice som brukes vil bli betalt på stedet (med mindre det står i objektbeskrivelsen at disse er inkludert i prisen)
  2. Betaling med kredittkort
    • Du kan betale med følgende kredittkort: Master, VISA og American Express.
    • For en bestilling som legges inn mer enn 7 uker før reisens begynnelse, har du mulighet for å velge om du vil betale hele beløpet eller kun 20 % som leieinnskudd. Hvis du velger leieinnskudd, vil det resterende beløpet bli debiteres 6 uker før reisens begynnelse. I dette tilfelle er det viktig at du påser at kredittkortet ditt er gyldig ved dette tidspunkt.
    • Eventuell ekstraservice som brukes vil bli betalt på stedet (med mindre det står i objektbeskrivelsen at disse er inkludert i prisen) )
  3. Betaling per debitering
    • Hvis du eier en bankkonto i Tyskland eller Østerrike, kan du betale med debet.
    • For en bestilling som legges inn mer enn 7 uker før reisens begynnelse, har du mulighet for å velge om du vil betale hele beløpet eller kun 20 % som leieinnskudd. Hvis du velger leieinnskudd, vil det resterende beløpet bli debiteres 6 uker før reisens begynnelse.
    • Eventuell ekstraservice som brukes vil bli betalt på stedet (med mindre det står i objektbeskrivelsen at disse er inkludert i prisen)
  4. Betaling per PayPal
    • Hvis du har en PayPal-konto, kan du gjennomføre betalingen via PayPal.
    • For en bestilling som legges inn mer enn 7 uker før reisens begynnelse, har du mulighet for å velge om du vil betale hele beløpet eller kun 20 % som leieinnskudd. Hvis du velger leieinnskudd, får du tilsendt en lenke like før beløpet forfaller til betaling hvor du kan legge inn betalingsinformasjonen igjen sånn at det resterende beløpet kan debiteres.
    • Eventuell ekstraservice som brukes vil bli betalt på stedet (med mindre det står i objektbeskrivelsen at disse er inkludert i prisen)

VII. Reisedokumenter

  1. Hvis hele reisens pris skal betales til tjenesteyteren på stedet, sender vi deg adressen og kontaktdata for objektet sammen med bestillingsbekreftelsen.
  2. Hvis hele reiseprisen må betales til oss, vi sender deg dokumentene du trenger for ankomst (reisekupong med veibeskrivelse og reiseinformasjon) etter betaling av hele reiseprisen på e-post og på forespørsel gratis per post.

VIII. Ditt tilsyn

Selvfølgeligvis er medarbeiderne i vårt kundesenter i Tyskland tilgjengelig og kan spørres til råds. I ferien din hjelper personellet ved boligen din eller et nettverk av medarbeidere på stedet.

. ..